İptal ve İade Politikası

İptal ve İade Politikası
İşbu Politika, Hitteknoloji’ye (“Hitteknoloji”) ait www.hitteknoloji.tr (“Site”) üzerinden sipariş edilen ürünlerin iptali ve iadesine ilişkin olarak Site ziyaretçilerini ve sipariş veren müşterileri (“Alıcı”) bilgilendirmek üzere hazırlanmıştır.
Alıcı tarafından sipariş edilen ürünlerin iptal ve iadesine ilişkin olarak; Hitteknoloji ile Alıcı arasında imzalanan Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde (“Sözleşme”) yer alan ilgili hükümler geçerliliğini korumaktadır.
---
Aldığınız her ürün, firmamızın garantisi altındadır.
Elinize ulaşan siparişi, üzerinde bulunan Hitteknoloji kutusunu hiçbir şekilde açmadan, 14 gün içerisinde müşteri hizmetleri onayı ile iade edebilirsiniz. Siparişiniz iade depomuza ulaştıktan sonra incelenir ve açılmamış ürün onayı verildikten sonra, para iadeniz bankanıza gerçekleştirilir.
---
Zarar Gören Ürünler Hakkında
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim almadan önce kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz.
Eğer üründe herhangi bir zarar varsa, kargo firmasına tutanak tutturularak ürün teslim alınmamalıdır.
Tutanak tutturulmaması durumunda, ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş sayıldığınızı lütfen unutmayınız.
İade Kabul Edilmeyen Durumlar
Üründe herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma gibi durumların tespiti halinde ve ürün teslim edildiği andaki haliyle iade edilmediğinde, ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
İade Süreci
Ürünü iade etmeniz halinde, iade işleminiz ürün firmamıza ulaştığı andan itibaren 7 (yedi) iş günü içerisinde sonuçlandırılacaktır.
İade işleminin onaylanmasının ardından, kredi kartı iadeleri 5 (beş) iş günü içinde yapılacaktır.
Not: Bankanız, kredi kartı iadelerini aynı ekstre döneminde hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisiyle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Ürün Şikayetleri
Ürün size ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek her türlü ürün şikayeti için, 0 553 754 5325 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilimize ulaşabilirsiniz.
Sorunun kullanıcı kaynaklı olmadığı tespit edilirse, ürünle ilgili telafi işlemi başlatılacaktır.